در دهه ی پر توسعه امروزی که در حال زندگی اش هستیم واقعا مردان گرفتار به زود انزالی بایستی چکاری انجام دهند؟

اگر به میزان کافی در رختخواب نتوانند خود را نشان دهند، مسلما با بیماری های روحی و فکری زیادی رو به روی خواهند شد.

درمان های زود انزلی چه ها هستند و چگونه میتوان براحتی از شر این بیماری خسته کننده رهایی یافت. آیا درمان گرها واقعی و دائمی هستند یا بصورت موقت تجویز میشوند.

در مقاله ی زیر به موضوع شایع زود انزالی در مردان خواهیم پرداخت.

سریع ترین راه برای درمان زود انزالی چیست؟

برخی از روش های توقف انزال زودرس می توانند به سرعت عمل کنند و نیازی به تمرین زیاد ندارند. برای برخی از نتایج فوری، فرد می‌تواند کرم‌ها یا اسپری‌های بی‌حس کننده، کاندوم، تکنیک فشار دادن و توقف و شروع را امتحان کند.

هر روشی مزایا و مغایب خودش دارد. اگر میخواهید به تمرینات خنثی سازی انزال زودرس مشغول شوید بدانید که راه دشواری در پیش دارید زیرا این مهم یک شبه حاصل نمیشوند.

و اینکه اگر میخواهید دست به جیب شوید باید مراکز معتبری نظیر درمان طب را در اولویت های خود قرار دهید زیرا آنها میتوانند بهترین محصولات با مواد خالص را در اختیارتان قرار دهند.

هر چه که هست بایستی برای قدم برداشتن در این راه بایستی یک مطالعه گسترده داشته و با مشاورین امر و پزشکان امر اورولوژی به مشورت بپردازید.

زود انزالی و درمانگر ها
زود انزالی هایی که خسته کننده هستند اما قابل درمان

درمان دائمی برای زود انزالی در دسترس است؟

پاسخ کوتاه این است که بله، PE را می توان «درمان کرد» اگر ناشی از یک عامل فیزیکی، روانی یا سبک زندگی باشد که می تواند اصلاح شود. اگر PE مادام العمر باشد، داروها و درمان هایی وجود دارند که می توانند به مدیریت این بیماری کمک کنند.

کدام داروها برای درمان دائمی اثر بخش هستند؟

داروها میتوانند از روشهای مخصوص خود برای مداوا استفاده کنند. امروزه قرص، کپسول یا سافت ژل ها در بازار موجودند که میتواند برای درمان قطعی مورد استفاده قرار گیرد.

یک درمانگر با تکنولوژی سافت ژل نظیر اروس ویگور میتواند به تنهایی از پس کار برآید. اروس ویگور یک قرص 45 عددی است که در ایران با رقمی نزدیک به یک میلیون تومان به فروش میرسد. این دارو با خواص رایج خود یکی از معتبرترین محصولات جنسی شناخته شده در دنیاست.

در گام بعدی میتوان از پروژه پروسالوشن ها حرف زد که آن هم به سختی در ایران پیدا میشود. دارویی با خواص آرام بخشی بسیار که میتواند تنها با یک دوره ی مصرفی شما را از شر زود انزالی یکبار برای همیشه نجات دهند. این نسخه گفته شده معمولا در 60 عدد عرضه میشود و کشور توسعه دهنده ی آن ایالت متحده میباشد.

علت اصلی زود انزالی چیست؟

فشار. فشار عاطفی یا ذهنی در هر زمینه ای از زندگی می تواند در انزال زودرس نقش داشته باشد. استرس می تواند توانایی استراحت و تمرکز حین رابطه جنسی را محدود کند.

خیلی چیزها به سبک زندگی بشر برمیگردد. سکس شاهراهی برای آرامش است اما نحوه ی وارد شدن بدان خیلی مهم است. اگر با نگرانی های بسیاری وارد این چرخه شوید همان ابتدا تمام خواهید شد!

در هر امری کنترل احساسات مهم است. در نقطه ی دوم آمادگی بدنی را از یاد نبرید. البته در نظر داشته باشید که اگر پس از یک استراحت و آرامش بدنی وارد رابطه ی جنسی شوید مسلما میتوانید بهتر عمل کنید.

عده ی زیای از افراد رابطه ی حنسی را در زمان های نامتعارفی نظیر آخر شب انجام میدهند که خستگی های بدن زیاد بود و نمیتواند تراکنش های موثری از خود نشان دهد.

برای تمرین درمان زود انزالی بدون داروها سعی کنید رابطه ی جنسی را در اوقات مناسب انجام داده و استرس های خود را سرکوب کنید.

تکنیک start-stop برای درمان زود انزالی

تکنیک start-stop یک تکنیک رفتاری است که می تواند انزال را کاهش دهد. این ساده است – فقط وقتی احساس کردید که ارگاسم و انزال نزدیک می شود، حرکت آلت تناسلی خود را متوقف کنید، یک لحظه صبر کنید و بعد از اینکه احساس کردید، احساس گذشت دوباره شروع کنید.

این کار به مغز پیام های مثبتی را مخابره میکند تا بتواند در دفعات بعدی هیجات را کنترل سازد. چنین تکنیکی بسیار روانشناسی بوده و میتواند در امور دیگر شخصی نیز بسیار موثر و مفید واقع گردد.

متوسط زمان برای انزال چقدر است؟

این به عوامل زیادی بستگی دارد و می تواند از زمان به زمان متفاوت باشد. با اندازه گیری کرونومتر، به طور متوسط 5 تا 7 دقیقه طول می کشد تا یک مرد به ارگاسم و انزال برسد. اما محدوده کلی گسترده است، از کمتر از یک دقیقه تا بیش از نیم ساعت.

نمیتوان طبق یک اصول کلی صحبت کرد. همه چیز به کیفیت رابطه مربوط است. اگر هات تر عمل کنید ممکن است زودتر تمام شوید. پارتنر ها نقش موثری دارند و مردان عاشق معمولا زودتر از سایرین تمام میشوند.

تقویت ذهن بسیار مهم است، معیارهای اندازه گیری با توجه به اینکه الگوهای مختلفی را افراد در سکس اجرا میکنند بسیار سخت و پیچیده میباشد.

با تمامی این اوصاف در روابط جنسی هات اگر بتواند تا 4 دقیقه دوام بیاورید کافی خواهد بود، این درحالی گفته میشود که شما درگیر دخول های منظم و تند باشید.

با استفاده از تکنیک دارودرمانی این زمان انزال میتواند چند برابر شود. دقیقا به همین دلیل است که مردان اقدام به خرید قرص تاخیری میکنند.

مردانی که به ویاگرا رجوع میکنند

بسته به اینکه بدن شما چگونه آن را متابولیزه می کند، ممکن است بتوانید چندین بار با ویاگرا در سیستم خود نعوظ داشته باشید. اگرچه احتمالاً ویاگرا باعث نمی شود در رختخواب بیشتر دوام بیاورید. هیچ تحقیقی به طور قطعی ثابت نکرده است که ویاگرا می تواند مدت زمان رابطه جنسی را افزایش دهد.

مردان ویاگرا میخرند بیشتر بدین دلیل که بتوانند نعوظ خود را کش دهند. در نظر داشته باشید که نعوظ ضعیف یک موضوع شایع دیگر در مشکلات مربوط به روابط جنسی مردانه است.

اگر چه زود انزالی به میزان کافی باعث رنج میشود اما بدون نعوظ در واقع کاری از دست مردان ساخته نیست!

درمانی سریع برای زود انزال ها
راه دشواری برای ریشه کن کردن زود انزالی وجود ندارد و داشتن آرامش در درمان این نقیصه بسیار مهم است

عوامل روانی و فیزیکی در انزال ها موثر هستند

چرا 2 ساعت در رختخواب دوام می‌آورم؟ مانند انزال زودرس، تاخیر در انزال نیز می تواند ناشی از عوامل روانی و فیزیکی باشد. دلایل روانی احتمالی تاخیر در انزال مشابه دلایل انزال زودرس است – به عنوان مثال، مشکلات روابط، استرس یا افسردگی. علل فیزیکی تاخیر در انزال عبارتند از: دیابت.

میتوان اینگونه در نظر گرفت که همه چیز در حالت نرمال خود خوب است. برخی از مردان میخواهند وارد افراط و تفریط در روابط جنسی شوند که کاملا به ضرر آنها تمام میشود. احساسات جنسی بهتر در زمان خاص خود و براحتی تمام شود تا فرد با آرامش کافی پا به اجتماع گذاشته و در کارهایش موفق عمل کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید