به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پدال، از مجموع مصاحبههای مدیران ایران خودرو طی ماههای اخیر، میتوان به دو خط مشی اصلی رسید. در راس برنامهها، ظاهرا واردات خودروهای چینی و مونتاژ قطعات به صورت CKD دیده میشود که طبیعتا به سادهترین شکل، بیشترین سود را نصیب ایران خودرو میکند. دیگر مورد، تغییر چهرهی مدلهای قدیمی مثل ۲۰۷ و تارا است که نوید ادامهی تولید با پیشرانههای پرمصرف قدیمی را میدهد. البته فناوری هیبرید برای تارا نیز مطرح شده که بعید است تا انتهای سال ۱۴۰۴ عملیاتی شود.
برای پژو ۲۰۷ فیسلیفت، هنوز تصویر رسمی یا اطلاعات فنی منتشر نشده و عکسهای فوق ساختهی هوش مصنوعی است. انتظار میرود تغییرات شامل طراحی جدید چراغها، جلوپنجره، داشبورد و نصب نمایشگر لمسی باشد. شایعاتی مبنی بر نصب گیربکس دبل کلاچ نیز شنیده میشود که هماهنگی آن با دیگر اجزا، پروژهای سنگین برای مهندسان ایران خودرو خواهد بود.
۲۲۷۳۲۲
بدون دیدگاه